Compania PARSEC a fost contractată în cadrul proiectului Programului Națiunilor Unite pentru Dezvoltare în Moldova (PNUD) ,,Consolidarea democrației în Moldova prin alegeri incluzive și transparente” (EDMITE), pentru a face comunicare, promovare și logistică în implementarea Campaniei de Comunicare a Comisiei Electorale Centrale (CEC) și Centrului de Instruire Continuă în Domeniul Electoral (CICDE), în perioada 1 Martie 2018 – 1 Martie 2019. 

 

Obiectivele principale ale Campaniei de Comunicare au fost sporirea vizibilității instituțiilor electorale și informării cetățenilor despre activitatea acestora; creșterea procentului de comunicare directă cu alegătorii; elaborarea și diseminarea materialelor informative și educative în rândul grupurilor țintă ale campaniei; sporirea campaniilor mediatice de informare (apariții media, spoturi) și campanii tematice de educare civică (lecții publice, întâlniri, instruiri, dezbateri); informarea cetățenilor Republicii Moldova din țară și de peste hotare cu privire la modificarea legislației electorale: specificul sistemului electoral mixt și stabilirea circumscripțiilor uninominale.

Evenimente importante organizate în cadrul proiectului

InnoVoter, Primul laborator de creație în domeniul electoral

În perioada 14 -16 septembrie 2018, în incinta Tekwill, a avut loc Innovoter - primul laborator de creație în domeniul electoral. Scopul acestui eveniment a fost de a implica tinerii în procesul de creare a unui sistem de prezentare a datelor în timp real pentru ziua alegerilor. Timp de 3 zile, 30 de tineri developeri și designeri au creat prototipuri pentru interfața de prezență la vot și afișarea rezultatelor, care a fost folosită de CEC la alegerile parlamentare din 2019.

Pentru InnoVoter, Parsec a creat identitatea vizuală, a asigurat comunicarea cu presa și logistica evenimentului.

InnoVoter, Primul laborator de creație în domeniul electoral

În perioada 14 -16 septembrie 2018, în incinta Tekwill, a avut loc Innovoter - primul laborator de creație în domeniul electoral. Scopul acestui eveniment a fost de a implica tinerii în procesul de creare a unui sistem de prezentare a datelor în timp real pentru ziua alegerilor. Timp de 3 zile, 30 de tineri developeri și designeri au creat prototipuri pentru interfața de prezență la vot și afișarea rezultatelor, care a fost folosită de CEC la alegerile parlamentare din 2019.

Pentru InnoVoter, Parsec a creat identitatea vizuală, a asigurat comunicarea cu presa și logistica evenimentului.

Forumul Național al Tinerilor în Domeniul Electoral

n perioada 2-3 noiembrie 2018, s-a desfășurat Forumul Național al Tinerilor în Domeniul Electoral, care a adunat peste 150 de tineri reprezentanți ai 7 organizații de tineret ale partidelor politice din Republica Moldova. Evenimentul a reprezentat o premieră în Republica Moldova, deoarece, într-un asemenea format, s-a simulat și s-a organizat un scrutin electoral, ce a inclus formarea partidelor politice, desemnarea candidaților pe circumscripția națională și cele uninominale și desfășurarea lui după toate regulile CEC. Pentru Forum, Parsec a creat identitatea vizuală, a asigurat comunicarea cu presa și organizarea logistică detaliată a evenimentului.

Lightroom (un)conference

Acest eveniment s-a desfășurat în incinta Teatrului ,,Eugene Ionesco”, pe 28 noiembrie 2018. La eveniment au participat peste 150 de persoane. Scopul acestui eveniment a fost de a discuta public despre subiectul de agresivitate psihologică în perioada campaniilor electorale și anume, atacul la persoană (de exemplu: funcționarii electorali, reprezentanți ai partidelor politice, concurenți electorali și rudele lor etc.), violența psihologică, știrile false și alte forme de agresivitate pe care le utilizează societatea în alegeri.

Pentru Lightroom (un)conference, Parsec a creat identitatea vizuală, a asigurat comunicarea cu presa și organizarea logistică detaliată a evenimentului.

Lightroom (un)conference

Acest eveniment s-a desfășurat în incinta Teatrului ,,Eugene Ionesco”, pe 28 noiembrie 2018. La eveniment au participat peste 150 de persoane. Scopul acestui eveniment a fost de a discuta public despre subiectul de agresivitate psihologică în perioada campaniilor electorale și anume, atacul la persoană (de exemplu: funcționarii electorali, reprezentanți ai partidelor politice, concurenți electorali și rudele lor etc.), violența psihologică, știrile false și alte forme de agresivitate pe care le utilizează societatea în alegeri.

Pentru Lightroom (un)conference, Parsec a creat identitatea vizuală, a asigurat comunicarea cu presa și organizarea logistică detaliată a evenimentului.